Items where Author is "Mihardja, Eli Jamilah"

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 8.

Andika, Muhammad Tri and Gunawan, Aditia Batara and Mihardja, Eli Jamilah and Kurniawan, Yudha and Kurnia, Ari (2024) PENGHARGAAN ACHMAD BAKRIE XX-2024. Universitas Bakrie Press, Jakarta. ISBN 978-602-7989-63-4 (PDF)

Agustini, Prima Mulyasari and Mihardja, Eli Jamilah and Kuntarto, Guson P. (2021) Sentimen Pemberitaan Media Online Mengenai Destinasi Wisata Geopark Ciletuh Dan Pongkor Di Jawa Barat. Project Report. Universitas Bakrie, Jakarta. (Unpublished)

Adriati, Fatin and Mihardja, Eli Jamilah and Irawan, Diki Surya (2020) Pengembangan Geowisata di Cianjur: Tinjauan Stabilitas Lereng, Air Bersih dan Sanitasi Situs Gunung Padang Untuk Branding Destinasi. Universitas Bakrie Press, Jakarta. ISBN 978-602-7989-38-2 (PDF)

Ihsan, Mohammad and Mihardja, Eli Jamilah and Adriati, Fatin (2020) Peran Heritage Engineering dalam Pembentukan Branding Kota Tua Ampenan, Mataram - NTB. Universitas Bakrie Press, Jakarta. ISBN 978-602-7989-40-5

Agustini, Prima Mulyasari and Mihardja, Eli Jamilah and Widiastuti, Tuti (2019) Ekowisata Kampung Kopi Liberika sebagai Strategi Destination Branding Kabupaten Tanjung Jabung Barat. Universitas Bakrie Press, Jakarta. ISBN 978-602-7989-24-5

Agustini, Prima Mulyasari and Mihardja, Eli Jamilah and Widiastuti, Tuti (2019) Pengemasan Program Unggulan Pemerintah Kabupaten Cianjur “Sapta Cita” sebagai Strategi Pembentukan City Branding. Universitas Bakrie Press, Jakarta. ISBN 9786027989238

Widiastuti, Tuti and Mihardja, Eli Jamilah and Agustini, Prima Mulyasari (2019) Strategi City Branding Kota Samarinda. Universitas Bakrie Press, Jakarta. ISBN 978-602-7989-22-1

Mihardja, Eli Jamilah and Bintoro, Bambang Purwoko Kusumo and Widiastuti, Tuti and Agustini, Prima Mulyasari and Adriati, Fatin (2018) Pemanfaatan Potensi Ekowisata sebagai Strategi City Branding Kabupaten Pinrang. Universitas Bakrie Press, Jakarta. ISBN 978-602-7989-17-7

This list was generated on Fri Dec 27 07:39:29 2024 WIB.